Job 27 van 89


Report this listing

Solliciteren



Technisch Commercieel Medewerker - Orderaanname HOUT


Functie

De afdeling Orderaanname Hout (orderverwerking) vormt een belangrijke schakel tussen de klanten en interne diensten van Profel. Als Technisch Commercieel Medewerker op deze afdeling ben je het centraal controleorgaan en aanspreekpunt voor bestellingen en nadiensten met betrekking tot houten ramen, deuren en bijhorende materialen. In deze rol werk je nauw samen met collega’s van de productieadministratie, sales, het atelier en het kenniscentrum van Profel om de klant maximaal te ontzorgen.

Je takenpakket bestaat o.a. uit volgende taken:

  • Controle technische haalbaarheid en volledigheid van dossiers.
  • Intern technisch overleg bij wijzigingen of problemen met uitvoering van orders.
  • Nauwkeurig en efficiënt administratief verloop van dossiers.
  • Beheer van een uitgebreid klantenportfolio.

Je deelt je bureau met een collega's in dezelfde rol en je rapporteert aan de verantwoordelijke van het technisch-commercieel team.

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een diploma met een technische/bouwkundige achtergrond of je hebt voeling met de vacature op basis van je ervaring (bouwkundig, technisch administratief / commercieel, hout branche, ...)
  • Ook indien je beperkt ervaring hebt, ben je welkom om je sollicitatie in te dienen. Om jou klaar te stomen voor deze rol voorzien we bij je start een opleidingstraject.
  • Je hebt technische kennis en inzicht: je kan technische documentatie interpreteren.
  • Je hebt productkennis van ramen, deuren en toebehoren of bent bereid hier veel over te leren.
  • Doordachte en heldere communicatie.
  • Je beheerst het Nederlands vlot. Frans zien we als een pluspunt.
  • Je herkent jezelf in de volgende eigenschappen: klantgericht, oplossingsgericht, kwaliteitsbewust, resultaatsgericht, nauwkeurig, stressbestendig.
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen

Aanbod

Bedrijfsinfo

De Profel Group is sinds haar ontstaan in 1948 een 100% familiebedrijf. De business unit Profel Ramen & Deuren te Pelt is gespecialiseerd in op maat gemaakt buitenschrijnwerk in pvc, aluminium en hout.


Wat bieden wij?

  • Internationaal én familiaal: bij ons is iedereen aanspreekbaar.Ruimte voor initiatieven en voorstellen, dus durf je ideeën te delen!
  • Grijp je kans om door te groeien in functie en verantwoordelijkheden, want die weg ligt wagenwijd voor je open.
  • Werken in een dynamisch en sterk groeiend no-nonsense bedrijf.
  • Een interessant salarispakket aangevuld met extralegale voordelen:
    • Een fulltime-contract met 16 extra ADV-dagen bovenop je wettelijk verlof
    • Optie tot thuiswerk na opleidingsperiode
    • Jaarlijkse bonus
    • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
    • Fietslease plan
    • Maaltijdcheques en ecocheques
    • Laptop + GSM
    • Toegang tot voordelenplatform van diverse webshops, reisorganisaties, evenementen,...
    • Personeelskorting op onze eigen ramen & deuren

Solliciteren

Start People Antwerpen-Limburg R&S
+32 (0)3 232 96 52

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht